torstai 26. huhtikuuta 2018

Atc-vaihto Enkulin kanssa

Taitaa olla vuosi aikaa, kun olen viimeksi tehnyt ATC-kortteja.

Olin unohtanut miten mukavaa se näpertäminen onkaan!

Haluaisitko sinä vaihtaa kanssani ATC-kortteja? 
Voit vinkata minua muille ATC-harrastajille!

Tälläiset kortit lähtivät Enkulille.

Näissä kaikissa on ideana se, että ensiksi valitsin tekstin ja sitten tein vasta kuvan.


Enkulilta sain tälläiset ihanuudet!



Kiitos ihanista korteista Enkuli!

ATC-innostus puraisi niin, että tein taustatarroja itselleni.
Minusta tuo tarra on kätevämpi kuin leimasin.
Noihin saa perustiedot, niin ei tarvitse joka korttiin kirjoittaa blogi-ja meili osoitetta. 



Ylin tarra on oma suosikkini!

Kävin 23.4 kuvaamassa meidän kevättä ns. Putaan kämpällä.









12 kommenttia:

  1. Kiitos kivasta vaihdosta. Minäkin laitan ihanuutesi esille illemmalla. Ihailin noita taustojasi korteissa. Todella upeuksia. Huvin käyvät myös tekstit noihin retrokuviin. Aivan hurmaavat kortit teit.

    Hitaasti etenee kevät meilläkin. Lunta on vieläkin aikamoiset kinokset. Kaksi siiliä oli kuitenkin jo eilen syömässä lintujen ruokintapaikalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos myös sinulle! Noita taustoja on kiva tehdä, niinkuin osoitetarrojakin. Tehdään taas kohta uusi vaihto?

      Poista
  2. Kauniita kortteja olet tehnyt ja vaihdokkikin myös:)
    minä kyllä värkkäilen kaikenmoisia,mutta tuo kortin teko kärpänen ei oo purassu:)
    Lunta on sielläkin vielä reilusti ,niinkuin täällä pohjois-pohjanmaallakin ;)
    no nyt teen pölijän kysymyken? :)tulostatko nuo yläjutut jollekkin paperille?vai onko sellaista tarraarkkia myytävänä (valk),johon voi tulostaa.
    touhukasta torstaita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!Väkersin tietokoneella tuon kuvan ja tulostin tarrapohjalle. Teen myös osoitetarroja noin. Nuo minun pohjat on A4 kokoisia joten pitää itse viitsiä leikata sitten tarrat irti.

      Poista
  3. Kivoja kortteja ja hauskaa vaihtoa!

    VastaaPoista
  4. Jänniä kortteja. "Tavattoman kaunis" ja kettukortti ovat erityisen vetävät.

    Mainiot maisemat lintuineen ♥

    VastaaPoista
  5. Niin hienoja kortteja kaikki♥ Siellä onkin vielä paljon lunta, meiltä suli pihalta viimeisetkin lumet pari päivää sitten:) Kiva kun kevät on alkanut! Leppoisaa loppuviikkoa♥

    VastaaPoista
  6. Minä olen yhden ainoan kerran osallistunut ATC vaihtoon. Ei ole mun juttuni, enkä muista tekemisistä mitään.
    Mä en löytäis yhtään hyvää tekstiäkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toiset kokee, että on hirveän pientä näpertämistä. ATC-kortteja teen, mutta esimerkiksi nukkekoti ei ole yhtään minun juttu. Ei kestä minun hermot.

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi!

Saattokotiin hartiahuivi numero kolme ja sukat.

Lankana kaikki vihertävä akryyli mitä minulla oli. Minusta tuli ihan kiva. Reunaan tein virkkauksen, niin sitoo hiukan huivia ns. yh...