keskiviikko 11. huhtikuuta 2018

Mikä toi on?



Tuollaisen mies löysi juuston sisältä.
Ei se haissut miltään, oli jotenkin multamainen.
Pakkohan sitä oli kysellä, että mikä tuo mahtaa olla ja eilen se selvisi.

Valmistajan mukaan kyseessä on maitokarstaa eli palanutta maitoa. Valmistuksessa kuumennuksen aikana maito on päässyt kuumenemaan liikaa ja karsta on kulkeutunut juustoon asti. Mitä ei pitäisi tapahtua.

Hyvitykseksi sain 10e lahjakortin. Olen hyvin tyytyväinen, kun pointtini oli  kysymys mitä tuo on?

11 kommenttia:

  1. Kaikkea voi juustoon näemmä kätkeytyä.
    Kiitos Tanja ihanista kommenteistasi blogissani ja tervetuloa lukijaksi - ilahduttaa kovasti. Vastavierailulle vasta nyt kun koulutuksessa alkuviikon...
    Selailin kahden kaffemukin kera blogiasi ja olet kyll oikea Ahkeraliisa...
    Mulla ei ole viherpeukaloa laisinkaan ;)
    Iloa päivääsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tulit kyläilemään! En minä ahkeraliisa ole, mutta koetan jotain touhuta ;) Tulehan toistekin!

      Poista
  2. Minulla oli kerran Viilis-viilissä hometta ja soitin asiakaspalveluun. Sain kuulla sen olevan toiselta tuotantolinjalta karannutta sinänsä vaaratonta viilihometta. Sain myös jonkin lahjakortin silloin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sieltä voi karata vaikka mitä ja onhan se inhimillistä. Meillä oli kerran koiranmakkarassa mutteri. Onneksi huomasin leikatessa. Lähetin sen tehtaalle ja sieltä tuli viesti, että olivat kovasti sitä etsineet. :D

      Poista
  3. Vai palo juustomestarilta maito pohjaan! Joskus sattuu laadunvalavonnasta huolimatta. Meillä maidontuottajilla ei sua sattuu mittään, tai tilipussissa sen näkköö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Entisenä lomittajana ymmärrän maidontuottajien "murheet". Tänään vereni kiehui kun luin miten tuottaja joutui kaatamaan 1200l maitoa pois kun maito-auto ei päässyt pihaan ja tienomistaja ei ole omasta mielestään vastuussa.

      Poista
  4. Hui mä luulin kärpäseksi. Onneksi sait korvauksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mies oli luullut myös ilman silmälaseja kärpäseksi, mutta minä pidin sitä multana.

      Poista
  5. Kaikkea sitä sattuu, ei ole kyllä ikinä kiva löytää mitään ylimääräistä ruuistaan! Leppoisaa alkavaa viikonloppua♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän niitä erheitä sattuu jokaiselle! :) Kivaa viikonloppua sinulle!

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi!

Saattokotiin hartiahuivi numero kolme ja sukat.

Lankana kaikki vihertävä akryyli mitä minulla oli. Minusta tuli ihan kiva. Reunaan tein virkkauksen, niin sitoo hiukan huivia ns. yh...