keskiviikko 21. maaliskuuta 2018

Siitä se ajatus sitten lähti....

5.4.2006 kirjoitin elämäni ekan blogitekstin.

Siitä lähtien olen blogia pitänyt samalla nimellä. Nyt nämä blogit on laitettu lukkojen taa ihan siksi, että siellä on paljon lasten muistoja.

 Välillä on ollut kuukausien taukoja ja taas aktiivista kirjoittamista.

Nyt on ollut viime aikoina hiljempaa. 
Tein uuden bloginkin, mutta jotenkin koin että se on liiaksi entisen kaltainen, kertomista arjesta.

Olen kokenut ettei minulla ole mitään henkilökohtaista kirjoittamista.
Lapset ovat kasvaneet isoksi ja minä vain "olen".

Aloin miettiä, että tämä minun oleminen on aikamoista touhuilemista joka päivä.

Kiertelen kirppareita, luen kirjoja, teen sitä ja tätä.
Voisinhan kirjoittaa siitä kaikesta!

Siitä ajatuksesta syntyi yön pimeänä hetkenä nimi uudelle blogille 
Touhoosi.

Toivon, että saisin lukijoita ja saisin taas suurta iloa bloggailusta, niinkuin silloin 2006, aikaa ennen facebookia, koska se ei vain ole minua varten. 

Ole kiltti ja kommentoi minulle tähän jotain kun olet lukenut tämän.
Haluan tuntea sen ilon kun joku kommentoi blogia! 

Laita myös minulle blogivinkkejä on ollut taukoa blogien seuraamisessa ja tuntuu, että kaikki ennen luetut on hävinneet.

23 kommenttia:

  1. Kiva, kun joku vielä innostuu bloggaanaan, tuntuu että kaikki on vaan facebuukissa. Onnea uudelle blogille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaminen tämän koko 12v ajan on ollut terapeuttista ja se harmittaa, että kaikki menee fb uumeniin laittamaan peukkua tai tykkäämään vain jostain kommentista. Blogit takaisin!

      Poista
  2. Onnea ja pitkää ikää uudelle blogillesi 😊🌹

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jospa tästä tulisi yhtä pitkä taival kuin edellisen kanssa. :)

      Poista
  3. Hei taas! Kivan nimen olet keksinyt blogille;Touhoosi! :) Sitähän tämä on. Sitä ja tätä touhuamista...monet joulukalenteriluukut olen täyttänyt lapsillesi silloin joskus muinoin ym...kivaa!! Ei aika mennyt koskaan palaa...tervetuloa takaisin ja mukavia touhuiluja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kaivannut sinua kovasti näitten vuosien aikana. :)Jospa taas saataisiin blogiystävyys viriäimään.

      Poista
  4. Onnea uudelle blogillesi! Mulla on luettavien blogilista lyhentynyt ja omat kirjoituksetkin harventuneet aika vähiin. Seurailen kuitenkin blogeja, en oo veispuukissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Facebook on kyllä sellainen hirviö, että hävittää kaiken vuorovaikutuksen pelkkiin tykkäyksiin ja peukkuihin. Pitää käydä blogien lukulistoja läpi,että löytää luettavaa! :)

      Poista
  5. Onnea Tanja uudelle blogillesi! Niin moni on lopettanut ja siirtynyt fb tai Ig:iin. Kiva kun joku aloittaa, nythän voisit vaikka osallistua korttihaasteisiin;-))m

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman muuta osallistun haasteisiin, niitäkin olen kaivannut. :) Vinkkaa missä vaihtoja on niin osaan lähteä mukaan. En nimittäin muista enää vaihtoblogeja.

      Poista
  6. Kiva kuulla, että innostuit taas bloggaamisesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että kommentoitte! tulee lisää intoa kirjoittaa!

      Poista
  7. Onnea ja pitkää ikää uudelle blogille!

    VastaaPoista
  8. Onnenpotku täältäkin! Tuntuu ihan mukavalta taudilta tuo touhoosi, ja siihen on oivat rohdot. Jospa alkaisit kirjoittaa omaa kirjaa? Novelleja? Runokertomuksia? Olen kokeillut ja suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän minulla on haave kirjasta. Päässä on vanhaa tarinaa, joka kertoo torppariperheestä. Siihen yön pimeinä hetkinä on syntynyt hahmoja ja käänteitä. Ehkä joskus saisin tarinan myös paperille. Runojakin syntyy päässä, mutten ole ikinä niitä paperille kirjoittanut. Ehkä pitäisi.

      Poista
  9. Heti tulin kurkkimaan uutta blogiasi. Onnea uudelle blogille.

    VastaaPoista
  10. Vastaukset
    1. tervetuloa uudelleen kylään! ALoin blogisi seuraajaksi!

      Poista
  11. Kiva kun aloitit uudelleen! Onnea blogillesi, kivoja touhotuksia ja mukavia bloggailuhetkiä sinulle❤

    VastaaPoista
  12. Heippa-löysin vasta uuden blogisi.Tämä on paljon kivempaa kuin tuolla fasessa.Onnea tänne.

    VastaaPoista
  13. Hei! Kiva kun löysin uuden blogisi, hyvältä näyttää.
    Minulla on ollut taukoa blogini päivittämisessä ihan laiskuuttani, mutta ehkä tässä ryhdistäydyn...joskus :) Oikein ihanaa kevään jatkoa sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi!

Saattokotiin hartiahuivi numero kolme ja sukat.

Lankana kaikki vihertävä akryyli mitä minulla oli. Minusta tuli ihan kiva. Reunaan tein virkkauksen, niin sitoo hiukan huivia ns. yh...