keskiviikko 18. huhtikuuta 2018

Äidin tekemän ruokaa...

Lasten hoito-oppaissa sanotaan, että lapsille tulee opettaa monipuolinen ruokailu.
Minä päätin panostaa kerrankin.

Vihannekset ja juurekset ovat usein lasten mieleen, koska ovat iloisen värikkäitä.

Tein ekaa kertaa ihan itse wokki-kasviksia alusta loppuun.
(ja enää en tee pussista.)

Lapset tykkäsivät kovasti


Lapsille ruuan pitää olla myös silmin syötävää, joten ostin Nalle-pastaa.
Lukeehan siinä, että on lasten suosikki.



Tosin minun lapset räjähtivät nauramaan. 
Onhan heillä jo ikää 15v ja 21v, mutta eikös ne lapsia ole minulle aina. 😉

8 kommenttia:

  1. Lapset ovat aina lapsia

    Ehdotit atc-vaihtoa. Montako korttia haluaisit vaihtaa ja millä aiheella.
    Vapaat korttini löytyvät blogini sivupalkista hevosen kuvasta.
    Lähetätkö toiveesi bmpiironen(at)gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne on ja äidit huolehtii vaikka lapsi olisi 80v.

      Poista
  2. Hih! Hauska postaus lasten ruuasta!

    VastaaPoista
  3. Näyttää hyvältä ruualta!
    Mukavaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  4. Nami 😋 hyvältä näyttää ja kuulostaa. 💚

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi!

Saattokotiin hartiahuivi numero kolme ja sukat.

Lankana kaikki vihertävä akryyli mitä minulla oli. Minusta tuli ihan kiva. Reunaan tein virkkauksen, niin sitoo hiukan huivia ns. yh...