perjantai 15. helmikuuta 2019

Arvonta suoritettu ja tarpeellisia kapistuksia

Ykköskorvikset matkaa anonyymille, jolle jo laitoin meiliä.
Kakkoset lähtee Naurajattarelle ja meiliä laitettu.
Kolmoset Amalialle ja hälle laitoin viestiä blogiin.
Neloset lähti Tuijalle ja Tuijaa lähestyin facebookin kautta.
Vitoset lähtee Sartsalle ja viestiä laitettu blogin kautta.

Nuo korvikset oli osa mukavaa kirppislöytöä parin viikon takaa.


Joku harrastaja oli näköjään lopettanut harrastamisen ja laittanut kättensä töitä myyntiin. Joukossa oli muutamat kaupan korvakorut sekä bling bling kaulakoruja.
 Kaulakorut pääsi suvun pikkuprinsessan leikkeihin ja ovat kuulema oikein suosittuja.

Samaisella kirpparireissulla tein muitakin hyviä löytöjä.


Peltipurkit ja rasiat on niin käteviä kaikkeen säilytykseen.
Tuo saa kätkeä sisäänsä minun napit. 
Minulla on outo vimma ostaa kirppareilta aina nappeja jos tulee edullisesti vastaan ja niitä on kertynyt jo mukavasti. Tarpeellisia ovat ompeluissa ja askarteluissa.

Tämä nappivimma oli jo lapsena!
Tykkäsin aina järjestellä äidin neularasiaa. Oli mukavaa lajitella nappeja omiin pieniin rasioihin.

Minulla on sininen samalainen rasia ompelulankojen säilytyksessä, joten ovat hyvä pari.

Löysin esineen joka on tarpeellinen mutta en ole kaupoista enää löytänyt.
Muovinen on ollut, mutta ei ole niin kätevä "nokaltaan".

Emalinen suppilo!
Tuo on niin kätevä siman/kotikaljan ja mehujen pullotuksessa.
Mikä parasta tuossa on korva. Kätevää.



Eikös ole hurmaavat kapistukset.
Settinä myyntiin joten muki pääsi heti kukkien juurrutusmukiksi.
Minulla on jonkin verran emalimukeja ja koetan aina keksiä niille käyttöä, etteivät ole pelkkänä koristeena.
Priimakuntoiset pääsee juomamukeiksi laavulle ja mittamukiksi jauhoastiaan. 
Huonommat saa olla juurrutusmukeja.

Huomenna on edessä taas kirppiskierros. 
Mitähän kivaa löytyy? Vai löytyykö mitään?

8 kommenttia:

  1. Onnea voittajille!
    Miten tuo Nilsjohan onkin niin tuttu nimi, varmaan jotain heidän tuotteita on ollut meilläkin. Tuota alimman kuvan emalisarjaa on mulla lävikkö. Hienot löydöt olet tehnyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on sellainen hatara muistikuva, että 90-luvulla oli erilaisia tonttukoristeita. Oliko?

      Poista
  2. Hieno lomanalotus/arvontavoittaja -päivä tänään! Kiitos! Laitoin postia :)

    VastaaPoista
  3. Paljon Onnea Voittajille!!
    Totisesti lopettanut korvisteluN:))

    ...niin ihania kirppislöytöjä olet tehnyt:)
    Toivotaan lauantain kirppis-reissuille :)hyviä löytöjä;)

    Mukavaa viikonloppua! Tanjalle!!

    VastaaPoista
  4. Tutun näköset ratti ja muki, tosiaan tuohon sarjaan on myös siivilä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja minulla on myös iso kulho. :) Teen siinä aina pullan. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi!

Saattokotiin hartiahuivi numero kolme ja sukat.

Lankana kaikki vihertävä akryyli mitä minulla oli. Minusta tuli ihan kiva. Reunaan tein virkkauksen, niin sitoo hiukan huivia ns. yh...