sunnuntai 10. kesäkuuta 2018

Vuorossa viikon 23 kirppiskatsaus.

Hyviä löytöjä tuli tehtyä!

Kielo-astiat 3e/kpl eli yhteensä 9e.
Hinta oli edullinen.
Monikäyttöiset astiat käyttöön!


Pashamuottia olen etsinyt vuosia. 
Eihän tuo priimaa ole tai vanha, mutta käy minulle hyvin.
Hintaa oli vain 3e.


Kolibri Hangon keksipurkki 5e. Löytö!
Purkki on virheetön ja kaunis.

Näitä laakeita Hangon keksi purkkeja on vielä ruusu ja perhoset.
Jospa ne joskus löytyvät edullisesti.


Retrokankaat on minun heikkous, tosin vain edullisella hinnalla!
Tämä pöytäliina maksoi 0,50e. 

Tästä tulee uudessa elämässään kierrätyskassi, joita
teen kun ehdin ja vaihdan postimerkkeihin.

"Ostaja" maksaa minulle uusilla postimerkeillä omantunnon mukaan.


Kissa-lehmä verhot 2e.  Nämä päätyvät varmaan keittiön kapaksi.
Nuo on "oikeasti" lastenhuoneen verhot, mutta miksei ne voisi olla meidän keittiössä?



Ostin ISON Citymarketin kassin (monta kiloa) uudempia & vanhempia lastenkirjoja 3 eurolla.

Suurin osa lähti kummipojalle ja sisaruksille.

Kirjoista itselleni jäi valikoidut ihanuudet.

Elsa Beskowin ja Astrid Lindgrenin tarinat ja kuvitukset muistan lapsuudestani. 
Minun kirjat ovat aikojen saatossa joutuneet kiertoon ja hävinneet.

Marjaliisa Pitkärannan postikortteja keräilen ja olen alkanut kerätä myös kirjoja.

Ehkä saan joskus lukea näitä kirjoja lapsenlapsilleni.


32 kommenttia:

  1. no hitsi,mitä aarteita oot löytäny!!!!!! Sinulla tarkka "Sulo-Vileeni silmä!!!
    tuo pasha,juttu kiinnostaa,muotti ja ohje.
    ja minä oon eka!!,joka ostaa postimerkki;) kassin;),jipii!!!
    Minulla tallessa pojan kirjat (-81),kirjat oli siihen aikaan kallita.mutta kaikki oon säilyttäny....lapsenlapsille :)),,,,sitku.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pashaohjeen jaan sitten pääsiäisen aikaan. Meillä syödään pashaa vaikkemme ole edes ortodokseja. Postimerkkikasseja laitan sitten näytille kun niitä teen. Menee varmaan syksyyn. kirjat oli ennen arvokkaita ja niitä arvostettiin kovasti. tosin kuin nyt. Kirppareilla kirjat on ydinjätettä. Surullista.

      Poista
  2. Erinomaiset kirppislöydöt ♥ Noita suloisia kankaita voisi tuijotella miten kauan tahansa.

    Kirjoista tekisi mieli heti lukea Melukylän joulu vaikka on kesä :D ... ja sitten ne kaikki muut.

    VastaaPoista
  3. Minä ihastuin kielo astioihin.
    Hyviä löytöjä kaikki muutkin.

    VastaaPoista
  4. Kieloastiat oli minulle ihan tuntemattomia ennen tätä.

    VastaaPoista
  5. Hienoja löytöjä.Tuo lintupurkki on ihana.Hyvää kesää sinne.

    VastaaPoista
  6. Ja missä se kirppari on jossa noita ihanuuksia löytyy. Totta puhuen, mie en oo vielä kirppareilla oppinu käymään ja tiiän jotta siellä voip tehä löytöjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä löydöt on Siilinjärveltä, Kaavilta, Juankoskelta. :)

      Poista
  7. Ihania löytöjä ♥ Minäkin kyllä käyn kirppareila, mutta harvoin mun silmä tavoittaa ne löydöt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä aina löytöjä tee. Huutokauppakeisari on saanut sen aikaan, että jotkut luulee että risa arabian lautanen on kymppien arvoinen.

      Poista
  8. Hienot kirppislöydöt; sanoo entinen tavaratalon kahvikupinmyyjä eli olin nuoruudessani tavaratalon lasi- ja posliiniosastolla ja sain koulutusta Arabialla, joten kiinnostusta vieläkin näihin kippoihin riittää. Perikunnilta niitä on itsellekin kertynyt. Juuri näitä mitä nyt löysit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhat on arabiat on ihania. Näitä uudempia en arvosta kun ne tehdään thaimaassa.

      Poista
  9. Ihania kirppislöytöjä! Kauniita kesäpäiviä!

    VastaaPoista
  10. Kivoja löytöjä teit!
    Itse en ole löytänyt taas mitään, vaikka lauantaina viimeksi kiertelin kirppiksellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei aina löydäkään ja se kai se onkin se koukuttava juttu kirppiksissä.

      Poista
  11. Kivoja löytöjä. Kielo astiat ovat kauniita.

    VastaaPoista
  12. Minulla Hangon ruusupurkissa lapsuusajan kiiltokuvat..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinäpä olisikin hyvä idea! Tuo purkkihan on muuten aika hankalan mallinen.

      Poista
  13. Hienot löydöt. Minäkin kiertelen silloin tällöin kirppareilla. Joskus löytyy jotain useimmiten ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kiertelen tosi paljon ja aika usein jotain löytyykin. :)

      Poista
  14. Tuo lintupurkki on IHANA! Samoin nuo retrokankaat. Kivoja löytöjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin, että milloinkahan tuo on ollut käytössä? Ennen kaikki pakkaukset oli niin kauniita.

      Poista
  15. Hyviä kirppis löytöjä.hyvää viikon jatkoa

    VastaaPoista
  16. Oi, tuo ihana Hangon kolibripurkki! Sait sen kyllä tosi edullisesti. Muistan kerran, että minua jäi harmittamaan, kun en ostanut kirppiksellä, vaikka hinta oli 15 e. Purkki on vaan niin kaunis - sanoo hän, jonka heikkous ovat peltipurkit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minulla on valtavasti peltipurkkeja. Kaikilla on kyllä käyttötarkoitus. :) Ne on niin ihania!!

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi!

Saattokotiin hartiahuivi numero kolme ja sukat.

Lankana kaikki vihertävä akryyli mitä minulla oli. Minusta tuli ihan kiva. Reunaan tein virkkauksen, niin sitoo hiukan huivia ns. yh...